close to me

Egentligen borde jag skriva massor om det som hänt på sistone.. men jag har fått nån block mellan hjärnan och fingrarna.. svårt att uttrycka allt i ord..

Jag är glad att det blev som det blev och händer det så händer det. =)

(mindre kryptiskt nu fröken u...? hahahaha)

nu ska jag och pinglorna till linköping och festa kalasbrallerna av oss (?) ;) hehe

hörs [v]

She's like the wind

åååh, god morgon eller nåt  =P
..jag som aldrig brukar ha problem med att sova..hm
mycket som far runt i mitt huvud just nu, kan kanske bero på det =)

jag ska nog inte grubbla och undra så mycket, men kan man verkligen styra över sina tankar.. hehe, jag tror inte jag kan det...bevisligen..

idag ska det bli fiiint väder =) *jippie*
ska hinna med grupparbete, lite shopping, städ och kanske lite grillning ikväll =)

var hos syrran och oskar igår, jättefint och stort =) spelade en hel del guitar hero II =)) fatta att jag ska träna upp mig i sommar! det är så sjukt kul...men stundtals även sjukt svårt! hehe

nu ska jag försöka vakna till! =)

everything you want and need

Got to be treated as one of a kind

med solen kommer alla kära par fram ur sina vrår och visar sig.
jag är inte bitter ;) men jag saknar det, extra mycket nu.
glad för alla er som har någon att ge er kärlek till, någon att hålla om när det blåser och njuta med i solen.

jag önskar dock ibland att det var jag.



Meet me there

Hela natten har varit en lång hostattack, så idag är man ganska öm i hela huvudet känns det som!
... nu räcker det tycker jag.

Underbart väder idag med, hoppas det håller i sig tills ikväll då vi ska grilla med hela Norrköping som utsikt! =D
*kommer på att man måste ha något att grilla, tar fram kött ut frysen*

Igår var jag och fröken u på stan och tanken var en vårkavaj... men ehmmm... det blev massa annat istället! som vanligt alltså. ;)
Bland annat ett par nya solglasögon, ska möta solen i dem idag hade jag tänkt, wonderful!

Just det, hur kunde jag glömma! Jag fick sommarjobb igår! Så otroligt skönt, verkligen lättad! Dessutom ser det ut som första veckorna i juni i alla fall blir lite lediga! =))

Fredag den 13e blev mer utav en lyckodag för mig ;)

Jibbs- go too far
..lyssna, den ger mig sommarvibbar iaf... ;)


Wait around for a minute

*snörvel*

kan man känna sig osexigare än just nu?..... tror inte det!
dubbla morgonrockar, rufsigt hår, släpande steg, klagande över alla dessa krämpor som dessutom förflyttar sig!, näsdukar, halstabletter, tekoppar och värktabletter överallt!
nää, jag passar verkligen inte som sjuk ;P

skönt att febern verkar ha gett med sig lite nu i alla fall, gör inte lika ont i kroppen idag!

Jaha... så väntade deklarationspapprena på mig i postlådan när jag kom hem...
mmm, kul... restskatt...
upplyftande när alla andra verkar shoppa upp sin skatteåterbäring! hehe, aja.. ingen stor summa som tur är!
men det här med att deklarera..
hum, får bli ett samtal till mamma..(när jag kan prata igen ;P)

Herregud vad jobbigt det är när solen skiner ute!! det ska ju regna när jag är sjuk har jag ju sagt!! =P
I och med detta blir mitt shoppingsug efter kjolar, klänningar, linnen osv. bara större och större..
...farligt!

Åh, vad jag vill bli kry tills på lördag!! Inflyttningsfest och kravall på samma kväll!
det får jag inte missa helt enkelt! =)) *optimist, javisst!*

Frusterande att jag inte vart på gymet på typ 2 veckor!! hemma i påsk (visserligen promenader med hundarna meeeen.. i alla fall!) och ätit massa onyttigt och onödigt! sen går man och blir sjuk veckan då man ska träna av sig allt!
ja... hur ska detta sluta beach 2007! =/









lessi

....nä, nu har all ork runnit ur mig =(

kippar efter andan eftersom halsen känns dubbelt så trång som normalt,
är varm och fryser på samma gång....dumma feber...
betongkeps utan att ens haft kul för den.....

..dessutom har jag ett stort blåmärke på min högra axel pga. att vissa puckade fyllon hoppade rakt över (?) mig i lördags...


...jaaa, detta är ett "jag-tycker-synd-om-mig-själv-inlägg"



..ynk

Håller mig vaken

usch, inte nu ju =(
varför ska man bli sjuk nu när lovet typ är förbii... åh, jag blir så trött på mig själv ;p

funderar på om jag ska ta mig hem till norpan ikväll eller imorgon bitti...
hm...lär ju inte vara superfräsch ikväll direkt.. kanske är bättre att åka imorgon..
men samtidigt kommer det vara skönt att hinna ta tag i allt hemma i lägenheten...
hm... måste bestämma mig snart eftersom jag då måste samla ihop alla mina ägodelar som just nu ligger utspridda över hela huset ;)

och idag ligger det snö på marken =(
det håller i alla fall på att töa bort, så vi får hoppas att solen är på väg hit igen!

just nu drömmer jag mig bort till en varm julikväll, utomhus bland härligt partyfolk och bra musik iklädd min nya sommarklänning, utsläppt hår och brunbränd hud.... det är så sommar ska vara! =)

perfect by nature

sitter och känner mig lite kluven... ska jag gå ut i solen (och vinden?) eller sitta inne och vara duktig och skriva CV's (förmodligen lär det bli mer msn än CV-skriving..hm)

känner mig lite seg dagen till ära, det är ju trots allt långfredag ;)

Igår spenderades senkväll och tidignatt hos fröken isaksson, mycket att prata om ;)
får se om vi kommer in på vimmerbys enda, och antagligen fullpackade, uteställe imorn då!

Alldeles för länge sedan jag lyssnade på HIM nu märker jag, vilken underbar röst människan har.
 
näää, jag tar nog en sväng ut nu tror jag... vara duktig kan man ju alltid vara senare ;)

härrå

you're not real, and you can't save me


Nej, det trodde jag aldrig..

..men man lär sig av sina (många?) misstag! =P
Ut med det gamla, in med det nya! våren är som sagt här!!

Sitter och skriver CV's, kan nog vara det tristaste som finns.. men det är väl bara att börja vänja sig!! ska ju vara student ett bra tag framöver så ;)

På ett sätt är det jätteskönt att vara hemma hos familjen och umgås med dem man saknar så mycket under skolans (och livets!) tuffa perioder, men samtidigt märks det att jag numer är mycket mer självständig och liksom lagt mig till med vissa personliga vanor och rutiner som kommer lite i kläm med allt som händer här hemma.
Det är väl det som är charmen med att komma hem lite då och då antar jag =)

Nu måste jag fixa en massa grejer!
See ya


Like the desert miss the rain

många tankar genom huvudet, önskar att jag kunde sätta på standby ibland.

ingen direkt intervju idag, men kul att se sig omkring i stadshotellet och snacka lite.. som sagt ganska osäkert läge.. men vi får se. jag hoppas!

Stewe från Kisa (luftgitarrmannen) är just nu med på 100 höjdare.. haha jaa, han är en skön lirare han.. ;)

Imorn kommer syrran med (snart) sambo hit, de hade beställt påskmat sååå well.. jag klagar väl inte. gott

Innan jag glömmer totalt... grattis igen till söta fröken u som fick sin efterlängtade lägenehet idag! jag väntar redan på inflyttningsfesten!!!! =P

varje väg har sitt pris


Ajustee...

Kom just på att jag ska på arbetsintervju imorn!
...synd om jag hade glömt det! =P
...särskilt eftersom förra årets sommarjobb inte verkar vara aktuellt för i sommar... =/

Spelade Guitar Hero med kidsen förut, herregud, de slog mig allihop!! (inkl. minstingen på 7 år)
humm... gäller å träna innan jag åker hem =P

Ronja kom nyss hem från lydnandskursen, hade gått bra tydligen.. nybörjartur (?) ;)

Vad ska man skriva annars, joooo.. att det är sjukt skönt att vara ute på vischan igen faktiskt...
hur länge den känslan håller i sig är en annan sak =P

Blivit lurade något idag förresten?
Jag fick påminna mina syskon t.o.m. då är det illa!! =D