I wont be the one to leave this in pieces.

Som vanligt händer det mycket i mitt liv även när jag inte skriver ner allt här. Det finns egentligen inte mer att säga än att jag hoppas på ljusare dagar och fortfarande har hoppet att äkta kärlek fortfarande existerar. Kom ihåg att kärlek aldrig är enkel, smidig eller logisk. Just nu är det en del ytliga sår som kommer behöva tid för att läka, men som min mamma sa till mig för första gången när jag var 13 år gammal och för första gången fått mitt hjärta krossat - tiden läker alla sår. Och såhär i efterhand vet vi nog båda två att det faktiskt är så. De kanske aldrig försvinner, de kanske kan göra sig påminda och lämna fula spår. Men de läker.

and you....you will be alone. alone with all your secrets. and regrets. don't lie.




Stalemate

Tillbaka i verkligheten igen...
Borde verkligen bli bättre på att uppdatera här, men jag återkommer ju lite sporadiskt i alla fall! :)

Sen sist har jag varit på storkusins bröllop som var jättekul! Fint i kyrkan och roligt på festen, även om maninte kände allt ör många besökare hade värdparet fixat det hela väldigt bra!
Vi får väl se vilket nästa bröllop man går på blir! ;)

Min solbrända pepparkaka har kommit hem från Sri Lanka och tog sig till mig via nattbuss för att få mysa och sova (mestadels;)) lite. Helgen spenderades även den ganska mycket till detsamma, vilket passar helt utmärkt bland all skola och stress som redan börjar infinna sig.

Skolan innebär mycket jobb men även enbart roligt jobb, så det är väldigt svårt att inte ta på sig för mycket och jobba över kvällarna långa. Med projekt som informationsgrafik, tidningsproduktion och reklamkampanjer i utlandet är det i alla fall inte så konstigt att man förmodligen kommer jobba halvt ihjäl sig denna termin!

Kära vännen A är på visit i stan innan hon tar picket och packet till Skottland. Därför har vi nu iaf bokat in en kvällsfika hemma hos mig. Lär väl bli mycket babbel och bubbel som vanligt! :)

Ska även provjobba nere i puben på torsdag. Får se hur det utvecklar sig eftersom jag kommer vara busy ungefär...alla helger.. men testa vill jag i alla fall!

Idag har jag varit nere på stan och letat datorspel. Ja ni läste rätt. Håller jag på att bli hjärntvättad? :P I vilket fall så fanns det inte så vi får väl se hur det blir med den saken. Istället kom jag hem med mer Sandra-typiska saker! :) Kläder för halva reapriset. Kläder för 300 spänn istället för 1000. Det tackar jag för! :)


Nu orkar ni nog inte läsa så mycket mer. Kan bara meddela att om bloggen blir bildfattig framöver beror det på att mitt minneskort i systemkameran dött och tog med sig alla 250 bilder från Kolmårdens Djurpark i graven.... Så det känns ganska svintrist.

Hur som helst.. Håll inte andan tills vi hörs igen! :)