Önska, önska vad du vill.. önska kostar ingenting!

..som min kära mor alltid sjungit då jag kommit med min önskelista och satt fast på kylskåpet. ;)

Nu får det bli här istället! 2 juni är det som gäller för inträdet till 22-årslivet!

Utan inbördes ordning
Pengar till linser, synundersökning och glasögon
Macroobjektiv till systemkameran
Body Shops
Japanese Cherry Blossom Edt
Presentkort på massage (så otroligt välbehövligt!)
MacBook 13" i aluminium/svart
Stephanie Meyers 4e bok: Breaking Dawn, på engelska!
Nya hörlurar till min mp3, gärna KOSS.

Eller så får ni komma på nåt mycket fiffigare! :)

Oslagbart!


Spola fram till 1:50 och njut sedan av föreställningen. Haha, det bästa jag sett.

Semifinalen igår

Den stora behållningen från showen var ju helt klart spännisen med epilepsi i armarna! :D



enjoy his sexy moves! ;)