*host host*

oj oj oj vad dammigt det hunnit bli här då! ;)
Inte för att jag tror att jag har så många läsare men man kan ju alltid skriva av sig själv lite oftare.
Är väl mest ett bevis på att jag knappt har något liv utöver skolan just nu!
Idag har jag exempelvis suttit och gjort banners i flash till 19.00 = Sandra är ganska trött nu.
Idag var det riktigt kyligt ute, kröp in i alla vrår den bara kom åt.
Jag tror att jag ska köpa mig en varmare mössa framöver, någon som har tips på varma, men gärna snygga mössor?
Funderar även över vinterstövlar.. Köpte ju ett par svarta snyggingar för en månad sedan drygt..men ja, de har absolut ingenting att sätta emot snön och halkan så jag vet inte hur jag ska klara mig riktigt =/
Imorgon ser det ut att bli sen eftermiddag/kväll med projektarbete men då ska jag åtminstone bunkra upp med en smaskig godispåse, det är det minsta man är värd efter en sådan här vecka!

*återgår till mysmode*