Nolle-p tog mig med storm

Vaken och redo för dag 2 av nolle-p (nästan......snart i alla fall! =P)
Gårdagen bestod till stor del av att visa nollan runt, svara på frågor och få igång konversationer. Detta verkade ha lyckats bra till gårkvällens lekar i folkparken!
Uppslutningen i vår klass var mycket god och de var duktiga både på tävlingar och gyckel! *stolt fadder*

Nu ska jag snart bege mig iväg på möte och se fram emot nolle-p's första fest som äger rum ikväll! =)

Måste även tillägga att årets legionärer är de vackraste vi sett ;)


You can't tell me nothing

Citerar Eliza "jag ser ljuset i tunneln"... 3 dagar kvar nu på jobbet *yäy* börkjar bli sjukt segt nu när säsongstoppen dragit förbi... fick typ 5 telefonsamtal på hela kvällen igår, sjuuukt :P

nu är längtan så stor efter tjejerna, sol och drinks ;) nolle-p ska bli en fest!

jag gråter varje gång jag kollar mitt saldo på kontot... men på nåt sätt ska jag överleva.. jag är rätt bra på det har jag lärt mig.

"Excuse me.... where you sayin' something?... Lalaaaalaaaaa.. you can't tell me nothing!"