*host host*

Dammar av bloggen här efter en viss....semester =)
det är ju trots allt sommar (?) även om det inte innebär någon direkt semester för undertecknad... i helgen har jag i alla fall vart heelt ledig och spenderat tid i min visserligen lilla, men mycket efterlängtade lägenhet i kära Norrköping.

Shoppat upp det mesta av lönen, festat med galet roliga människor och träffat mina godingar till kompisar igen!

Det behövdes verkligen för att jag nu ska orka med de 6 dagar som återstår av mitt sommarjobb '07, 
I shall overcome! =)

Nu väntar jag på klartecken från far och bror för att sätta mig på pendeln till lkpg för att åka tillbaka till skogen. Ingen idé att ringa dock eftersom de är på dragracing! Vart med de senaste två åren, och det går verkligen inte att beskriva i ord på en liten blogg som min egen vilken upplevelse det är!
I år valde jag dock norrköping och vännerna framför öronbedövande (och kroppsskakande) motorer =)

nu ska jag istället återgå till lite kroppsskakande toner ;)

hur många känslor kan en kropp känna på samma gång? jag har tappat räkningen...