Ny vecka = ledigt?!

Här har man legat och haft ångest hela söndagskvällen inför måndagen och den fullspäckade sista schemalagda veckan för terminen. Så vaknar man upp till grannens sms som säger att skolan minsann tänker vänta med att börja tills efter lunch idag! :D

Så därför tog jag mig ju naturligtvis upp och satte mig vid datorn! ;)
Nää, det blir nog lite dammsuga faktiskt. Ska få manligt besök :P i eftermiddag och han brukar gå med näsan i golvet han, så då vill man ju inte orsaka nysattacker! Ska bli jättemysigt med lite sällskap, så får han dra med mig ut på promenader också. Mycket uppskattat! :)

I övrigt ser veckan ut som så att jag har två större redovisningar på tisdag och onsdag och tiden utöver dem kommer att gå åt till att förebereda dessa samt att få klart rapporter och liknande. Torsdagen blir eventuellt lite reunion med gamla LiU Design-gruppen med säkerligen rekord när det gäller smeknamn! Hoppas på att det blir av.

Fredagen hoppas jag faktiskt på lite ledigt, men man ska väl aldrig säga aldrig. Och med ledigt menar jag självklart att påbörja plugg inför tentan! :P Japp, en tenta har man lyckats skrapa ihop innan julen kommer. Jag har ingen egentlig koll på hur bra förberedd jag är men jag hoppas på att det går vägen.

Lördagen ser ut att bli blöt, vilket jag också ser fram emot. Det är inte tömning på Trappan för inte! :)

Annars sitter jag mest och slår in julklappar och längtar efter snön och pulkaåkning!! Vad kan man annars längta efter en lååååång termin?

Kommentarer
Postat av: Ajax (och johanna)

Sitter och myser med matte i soffan nu, men vi ses i eftermiddag och då ska vi ha skoj du och jag :) Kram Ajax


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback