Svettigt värre!

Hello followers!

Det är mycket på och utanför schemat just nu! Jag far över södra och mellersta Sverige som en skottspole! Idag vaknade jag i Mölndal och har spenderat en vecka i Gbg, mycket trevligt! Numer befinner jag mig i Vimmerby, hemma hos mamma. I morgon ska man iväg och hälsa på farföräldrarna ute i skärgården för att sedan återvända till Vimmerby för återbesök hos optiker och sedan direkt upp till Norrköping där det måste turbostädas och packas eftersom jag flyttar ner till Göteborg och just Mölndal på torsdag! På fredag ska jag dessutom iväg på arbetsintervju.... Sedan har jag tills på måndag innan jag åker ner till Gislaved igen.

Fattar ni?..

Hur som helst är nog allt detta någonting positivt i slutändan! Jag är påväg mot någonting nytt, spännande, otroligt roligt och jag känner mig redan hemma i Göteborg och längtar tills min adress säger samma sak!

Jag kanske uppdaterar snart igen, ska i alla fall försöka! :)

Yours truly (bur rarely)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback